21.3.13

Τρόποι επικοινωνίας αλλά και ενημέρωσης



Αυτό τυχαίνει να είναι το 20ο μου άρθρο – ποστ στο μπλογκ μου και γι’ αυτό είπα να σας δείξω πώς μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου αν θέλετε και κυρίως πώς μπορείτε να κρατάτε επαφή με το μπλογκ μου και να ενημερώνεστε διαρκώς για ό,τι ανεβάζω σε αυτό.


Για να γίνετε "αναγνώστες" του μπλογκ και για να υπάρχει στη λίστα ιστολογίων σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επιλογή "γίνετε μέλος αυτού του ιστοτόπου" ή αλλιώς το γνωστό σε όλους μας Google Friend Connect. Ακούγεται ότι θα καταργηθεί αυτή η επιλογή αλλά μετά από μια μικρή έρευνα που έκανα στο διαδίκτυο δε βρήκα μια έγκυρη και σίγουρη πηγή να το επιβεβαιώνει.

Την επιλογή αυτή θα τη βρείτε στη δεξιά στήλη του μπλογκ κάτω από τις πιο δημοφιλείς αναρτήσεις.




Για να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω του μπλογκ μου ακολουθήστε απλώς τα παρακάτω βήματα:




 1. Στη δεξιά στήλη θα βρείτε το όνομά μου. 

 2.Πιέστε επάνω για να  πάτε στο προφίλ μου.


3.Θα δείτε την επιλογή "Επικοινωνήστε μαζί μου. Μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου" στα αριστερά κάτω από τη φωτογραφία μου.

Έτσι μπορείτε να μου στείλετε e-mail μέσω της εφαρμογής του outlook ή να αντιγράψτε τη διεύθυνσή μου και να διαλέξετε εσείς τον τρόπο αποστολής.










Μαζί με μια φίλη μου έχουμε δημιουργήσει και μια σελίδα στο Facebook όπου ανεβάζω ενημερώσεις για τα άρθρα μου, νέα, απόψεις, προσφορές από αγαπημένα brands και εταιρείες και γενικά διάφορα γυναικεία θέματα. 

Η επιλογή αυτή βρίσκεται στο τέλος της σελίδας μου στο μπλογκερ ακριβώς μετά από τα άρθρα μου.

https://www.facebook.com/Styliciousmyfriend.gr

Στη σελίδα του Facebook μπορείτε να μας αφήσετε και μήνυμα αν θέλετε να μας ρωτήσετε οτιδήποτε ή χρειάζεστε κάποια πληροφορία. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.


Τέλος, όταν κάνετε κάποιο σχόλιο σε άρθρο μου και θέλετε να ειδοποιήστε για οποιαδήποτε απάντηση μπορεί να υπάρξει, μπορείτε να επιλέξτε αφού πιέσετε δημοσίευση για το σχόλιο σας την επιλογή "Εγγραφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου".





Αυτά για σήμερα, θα χαρώ πολύ να τα λέμε με κάθε τρόπο και να βρίσκετε ενδιαφέρον όλο το υλικό που συχνά ανεβάζω!

Υ.Γ.: Τα άρθρα μου είναι μονάχα προς ενημέρωση και για κανένα λόγο διαφημιστικά.


Σας ευχαριστώ πολύ για κάθε σας κίνηση!

Χχχ

2 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο το blog σου..σε ακολουθώ..αν θες ρίξε μια ματιά στο δικό μου!!
    blog:alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ!!! Μόλις επισκέφθηκα και εγώ το δικό σου, πολύ όμορφο μπλογκ και το άρθρο σου για τις αγορές στο ιντερνέτ νομίζω θα με βοηθήσει αρκετά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...