25.5.13

May Haul!!!


Οκ, δεν είμαι υπερήφανη να κάνω συνέχεια haul posts εν καιρώ κρίσης 
αλλά τα συγκεκριμένα πραγματάκια ήταν όλα σε χαμηλές τιμές 
και κάποια, ναι, τα χρειαζόμουν.

Πάμε να σας τα δείξω!!!


Garnier BB cream for oily skins
Θα ακολουθήσει review στο μέλλον για τη συγκεκριμένη.
6.5€ στα Sephora με προσφορά.



Dove Body Lotion for all skin types with coconut milk and jasmine pearls.
Αντί για τη συσκευασία των 250ml πήρα αυτή των 400ml με το 60% δώρο!!!
Για μένα που χρησιμοποιώ κυρίως Dove για κρέμες σώματος, 
ε ναι, ήταν ευκαιρία!
4,75€ @ Hondos Center



Erre Due Nail Double Use
Το είχα πάρει και παλιότερα και έμεινα ευχαριστημένη.
6,50€ @ Hondos Center



Hypnôse Doll Eyes de Lancôme
Την είχα πάρει πέρυσι με 30% από Hondos Center 
απλώς ξεκίνησα τώρα να την χρησιμοποιώ, άρα μπορεί και να μη την βρείτε. 
Θα ακολουθήσει review για όλες τις μάσκαρα που έχω.



Erre Due Silky Pencil Eye no 80 5,70€
Lovie Waterproof Eye pencil no 412
Lovie lips lipstick no 36
Lovie Kiss&Go Lipcrayon no 368
Lovie lipstick no 08

Δείτε και πώς γράφουν...


Από αριστερά ξεκινάμε με τα μολύβια και 
συνεχίζουμε με τα κραγιόν με την ίδια σειρά που τα αναφέρω παραπάνω! 
Review και για όλα αυτά οσονούπω, 
σίγουρα όμως έχω μείνει παρά πολύ ευχαριστημένη ως τώρα!



Lovie nail polist long lasting no 21 & no 182. 2€ έκαστο. 
Δεν ξετρελάθηκα με την ποιότητα αλλά σαν τιμή καλά είναι.

Για τα υπόλοιπα προϊόντα της Lovie δε θυμάμαι τιμές αλλά μαζί με κάτι σφουγγαράκια για πούδρα που πήρα στο σύνολο όλα κόστιζαν 14€. Γενικά, η ποιότητά κάποιων προϊόντων τους, παρόλο τη χαμηλή τιμή τους, είναι πολύ καλή και μπορούν άνετα να συγκριθούν και με πιο ακριβά προϊόντα.



Like Silk Top 9,90€ @ Bershka.
Το συγκεκριμένο το ερωτεύτηκα είναι τόσο αέρινο 
και υπήρχε σε πολλά χρώματα μάλλον θα τιμήσω και κάποιο άλλο.

Ψώνισα και σουτιενάκια από το Tezenis 
την ημέρα που τα είχε όλα 5€ αλλά ντρέπομαι να σας τα δείξω χι χι

Μόλις πληρωθώ, ναι, μ' έχει πιάσει καταναλωτική μανία αλλά σκοπεύω να ψωνίσω και άλλα ρουχαλάκια και παπούτσακια (έχω βγάλει όλα μου τα πεδιλάκια off!). Θα σας πρήξω δηλαδή και με άλλο haul!

Αυτά από εμένα!

Συγχωρέστε με αν δε με βλέπετε συχνά στα μπλογκ σας ή στο δικό μου, αλλά τον τελευταίο καιρό δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο!

Περιμένω σχόλια και εντυπώσεις σας!

Καλό μας σουκου...

χχχ

19 σχόλια:

  1. Αμαν Αμαν!!Κάτι έκανες ε??
    Την bb την πήρα και γω τότε με τις προσφορά και ήταν η τελευταία!!!Άσε!!
    Επίσης,αυτό το μπλουζί το χω βάλλει και γώ στο μάτι!!
    Με γειααα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ κορίτσι!!!

      Αλήθεια τι έκανα;;!!

      Χαχαχα εγώ όχι δεν ήταν η τελευταία αλλά ήθελα να πάρω και το αντίστοιχο για τα μάτια και τελικά δεν άξιζε που το δοκίμασα.

      Δεν είναι τέλειο το μπλουζάκι, αν είχα λεφτά μαζί μου, θα έπαιρνα και σε άλλο χρώμα!!! Να το πάρεις!!!

      Διαγραφή
    2. Εννοώ έκανες μια μικρή "ζημιά" βρε παιδί μου!!χεχε!!

      Ρε εννοείταιιι!!!Πρέπει να πάω για την μπλούζαααα!!!

      Διαγραφή
  2. Τα μανό της Lovie εγώ τα υπερ-αγαπώ!
    Μου κρατάνε για βδομάδα , και τα ξεβάφω επειδή τα βαριέμαι.
    Δεν μπορώ να πω τα ίδια για τα κραγιόν τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν καλή διάρκεια τα μανό αλλά θέλουν τρία χέρια κάποια για να βγάλουν καλό χρώμα και βαριέμαι κάθε φορά!!!

      Όσο για το κραγιόν αν ζητήσεις για τα σταθερά θα σου δείξουν ποια είναι και θα βρεις πολλά που κρατούν τουλάχιστον 5 ώρες!

      Εγώ το πρώτο και το μολυβοκραγιόν τα φόρεσα στις 7 το πρωί και μέχρι τις 5 το απόγευμα είχα χρώμα στα χείλη μου! Έφαγα, ήπια και αυτά ήταν εκεί, δεν έφευγαν με τίποτα!!!

      Και είναι στην ίδια τιμή με τα άλλα!!!

      Διαγραφή
  3. Με γεία σου κοριτσάκι μου….. Αχ χχχχχχχχχ αυτή η μυρωδιά του dove με έχει τρελάνει το έχω και σε αφρόλουτρο και σε κρεμά σώματος……..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!!!

      Το αφρόλουτρο το έχω και εγώ αλλά τελειώνω το luscious velvet για τώρα! Αχ πεθαίνω και για αυτό και για ένα άλλο που μυρίζει θάλασσα αλλά το βρήκα μόνο στα σουπερμάρκετ!!!

      Έχει πολύ ωραία προϊόντα η Dove, παλιά που είχα βαμμένα μαλλιά χρησιμοποιούσα το αντίστοιχο σαμπουάν!

      Διαγραφή
    2. Εμένα τώρα για το καλοκαιρι μου αρέσει αυτό με το αγγούρι απο την σειρά go fresh αλλά δεν το έχω βρεί πουθενα....Τα σαμπουαν και γενικα τα προιόντα για τα μαλλία δεν τα έχω σε πολύ εκτίμηση!!!

      Διαγραφή
  4. megeiaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
    to dove den to exw murisei alla exw tin ais8isi oti 8a m'aresei!!!! :D :D

    Teleioooo kai to top!apo oso mporw diladi na katalavw!!tha paw na to dw ki apo konta!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Βίκυ μου!!!

      Είναι απίστευτη η μυρωδιά του, ω ναι!!!!

      Καλά το τοπ χάνει στη φωτογραφία αλλά να πας να το δεις να μου πεις γνώμη! Ήθελα ένα κοραλλί αλλά έδειχνε άχρωμο πάνω μου και τελικά διάλεξα αυτό! Είναι κάτι μεταξύ σε βεραμάν και τυρκουάζ!!!

      Διαγραφή
    2. aaaaaaaaa to korali tha pigainei se emena pio polu apo to turkouaz gt eimai melaxrini!!!!!! :)

      Διαγραφή
  5. Τα Dove τα αγαπώ κι εγώ, είτε σε αφρόλουτρο είτε σε κρέμα σώματος! Και το top απλά υπέροχο! Με γεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μεγειάααα!!!
    Έχω κι εγώ τη συγκεκριμένη bb cream(είναι ιδανική για καλοκαίρι).
    Όλα όσα μας έδειξες,είναι τέλεια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Εύα μου!!!

      Η αλήθεια είναι ότι χρησιμοποιούσα αυτή της L'oreal που τελικά μου βγήκε εκείνη για καλοκαίρι γιατί είναι πιο σκούρα και της Garnier για όλο το χρόνο... Βέβαια δε μαυρίζω στο πρόσωπο άρα θα τη βάλω όλο τον καιρό!

      Είναι πολύ καλή! Και τη βάζεις και χωρίς πούδρα!

      Διαγραφή
  7. Με γεια όλα! Αυτό το μανό βάση-top coat φαίνεται ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαριάννα μου!!!

      Είναι αρκετά καλό, είναι η τρίτη φορά που το παίρνω!!

      Διαγραφή
  8. Το μπλουζακι το έχω δει κι εγω..αλλά πάντα μπερδευομαι με τα χρώματα καθώς δεν ξερω τι να διαλέξω..βεβαια αυτό εί΄ναι υπεροχο αν εχεις μαυρίσει λιγουλακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα έπρεπε να έβλεπες εμένα, τρεις πωλήτριες ήρθαν για βοήθεια, μ'έβλεπαν τόσην ώρα να χαζεύω ένα μπλουζάκι, φαντάσου!!!

      Εγώ δε μαυρίζω ιδιαίτερα να σου πω αλλά το φαντάστηκα με μπεζ παντελονάκι ή τζην κ ένα ωραίο κολιέ!

      Αν είσαι πιο σκουρόχρωμη από εμένα θα σου ταιριάζει σίγουρα το κοραλλί!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...