7.11.13

My New Paul's Boutique Bag! - Darcy Tiger in Gold

Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά το ένα μου πάθος είναι οι τσάντες, 
το άλλο τα φορέματα και βέβαια τα παπούτσια!!!

Σε αυτό το ποστ, όμως, θα δείτε τη νέα μου τσαντούλα 
από την αγαπημένη μου βρετανική μάρκα Paul's Boutique.


Πρόκειται για σχέδιο της τελευταίας σεζόν και είναι η Darcy Tiger in Gold.

Πριν λίγες μέρες στο βρετανικό eshop είχαν το δικό τους Mid-season sales και έτσι επωφελήθηκα για μια ακόμη φορά και αντί για 65£ την πήρα στις 45,50£.

Δηλαδή περίπου στα 50€ ενώ στη χώρα μας 
η κανονική της τιμή είναι όχι 70€ αλλά 105€.
Καταραμένοι φόροι!!!

Έχω να σας πω ότι έχει παρά πολλές θήκες, τρεις με φερμουάρ μεγάλες και δύο με μαγνητικό κούμπωμα. Χωράει βιβλία μεγέθους Α4 και στη μεσαία θήκη έχει θέση για κινητό και ψιλά αλλά και μια εσωτερική θήκη για φερμουάρ για τα πιο σημαντικά πραγματάκια μας.



Επίσης, το μέγεθός της αυξομειώνεται με τα λουράκια που έχει στο πλάι, 
τα οποία μπορούν να βγουν εντελώς και να είναι ελεύθερη.


Οι διαστάσεις της είναι πλάτος 36cm & ύψος 24cm.


Όπως όλες οι Paul's Boutique, έτσι και αυτή, 
έχει τα δικά της όμορφα μπιχλιμπίδια!!!

Δυστυχώς, στο ελληνικό eshop δεν υπάρχει αλλά μπορείτε να τη βρείτε σε κάποια επιλεγμένα καταστήματα αλλιώς θα τη βρείτε στο βρετανικό eshop εδώ.

Δεν ξέρω αν σας αρέσει, εγώ γενικότερα, επιλέγω περίεργες να πω, ιδιαίτερες ίσως, σπάνια πάντως είναι μονόχρωμες ή καλύτερα μονοδιάστατες οι τσαντούλες που μ' αρέσουν.

Τα λέμε στα σχόλια χιχι

Σας φιλώ!

χχχ


Υ.Γ.: Σύντομα έρχεται ένα ακόμη 
(αλλά μάλλον τελευταίο για το προσεχές μέλλον)
huge haul post!

28 σχόλια:

  1. Ομολογώ ότι δεν είναι και πολύ στα δικά μου γούστα αλλά με γεία σου κουκλίτσα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ παλαιότερα δε μ' άρεσε το λεοπάρ, το φοβόμουν λιγάκι αλλά πλέον το αγαπώ χιχι

      Σ'ευχαριστώ πολύ αγάπη!!!

      Διαγραφή
  2. Με γεια το καινούριο σου απόκτημα! Ενώ δεν είμαι φαν του animal print σε τσάντες, τη συγκεκριμένη τη βρίσκω πολύ όμορφη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχι κι εγώ κάποτε δεν ήμουν αλλά πλέον το προτιμώ στα αξεσουάρ δίνει κάτι ενδιάφερον!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Ααα πολύ ιδιαίτερη! Με γειά σου! Θα είναι τέλεια με total black σύνολο!! :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα μου έδωσες και ιδέα για όταν φοράω μαύρα, γιατί δεν τα προτιμώ και συχνά σαν χρώμα!!!!

      Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι!!!

      Διαγραφή
  4. Με γεια σου Μαχη μου ^^ αν και σε μενα δεν μου αρεσει το animal print ειναι πολυ ομορφη ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ αγάπη!!!! Το αστείο είναι ότι σακίδιο ήθελα και τελικά κατέληξα εντελώς αλλού!!!

      Διαγραφή
  5. Με γεια να την χαρείς!! Έχω δει τώρα τελευταία πολλές τσάντες και πορτοφόλια της συγκεκριμένης μάρκας και κάποια με τράβηξαν αλλά είναι λίγο ακριβά για την εποχή μας πλέον! Προτιμώ να τα δώσω σε παπούτσια ακριβά ή σε αρκετά ρούχα!

    Για το βιβλίο που λες, από την ανάρτησή μου, έχω διαβάσει πως κάποια άλλα από αυτή την συγγραφέα είναι καλύτερα από αυτό που έχω τώρα.. Οπότε αν θες κάνε την έρευνά σου στο google να δεις κριτικές! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα μη νομίζεις και εγώ πάντα εκπτώσεις... τσάντες, παπούτσια επειδή δεν αγοράζω συχνά, παίρνω μόνο σε προσφορές ή εκπτώσεις... Οι συγκεκριμένες είναι ναι μεν ακριβές και σίγουρα δεν θα τις αγόραζα στην αρχική τους αλλά είναι πολύ περιποιημενες και καλοραμμένες... Αλλιώς η αιώνια μου επιλογή είναι η Κem! χιχι

      Δε θυμάμαι τίτλους αλλά από διαφορές περιγραφές που είχα δει, το δικό σου μου φαίνεται ιδιαίτερα ενδιάφερον!!!! Θα το ψάξω περισσότερο!!! Ωστόσο, έχω δει στο public αλλά και σε άλλα βιβλιοπωλεία πώς στην αγγλική έκδοση τα έχουν πιο φθηνά!!!

      Διαγραφή
  6. Φανταστική τσαντούλα! Ταιριάζει απόλυτα στο γούστο μου. Να είσαι καλά και να την χαίρεσαι. Μια και σου αρέσουν και τα φορέματα, αν θέλεις πέρνα και από το μπλογκ μου έχω giveaway.
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι!!!! Σνιφ δυστυχώς δεν μπορώ να συμμετέχω στο διαγωνισμό γιατί δεν μπορώ να ολοκληρώσω όλα τα βήματα... no pinterest!!!

      Όπως και να χει σ'ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία και για την ενημέρωση!!!

      Διαγραφή
  7. Ααααααααα μεγειά!!!Την βλέπω κι εδώωωωωωω!!
    Πολύ πολύ όμορφη!
    Θέλωωωωωω κι εγώ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα θα στην στείλω πακέτο! Ακόμη δεν την έχω χρησιμοποιήσει... την βλέπω και τη θαυμάζω!!! Είμαι τρελή το ξέρω!

      Διαγραφή
  8. εντάξει απλά λατρεύω!!!έχω 3 τσάντες της συγκεκριμένης εταιρίας,και απλά τις θέλω όλες!!!επίσης μπορείς να μπεις και στο asos βάζει κάτι ξεγυρισμένες εκπτώσεις και αν προλάβεις είναι σούπερ ευκαιρίες!!!αλλά όταν μια τσάντα στο ζαρα έχει 50 ευρώ,εννοείται πως η pauls boutique που κάνει 70 είναι ''κανονική'' τιμή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μου το θύμισες τώρα;;; Αλλά όχι ΔΕΝ ψωνίζω άλλο! Έχω να πάρω σερβίτσια και ποτήρια χαχαχα Παλαιότερα έπαιρνα φτηνότερες και τις κατέστρεφα μέσα σε λιγότερο από σεζόν ώσπου η μανούλα με πήγε στην ΚΕΜ και με μύησε στον κόσμο τους, μετά ήρθε η Longchamp, η Cromia & Paul's Boutique... αλλά πάντα σε εκπτώσεις!!! τουλάχιστον μου κρατάνε 2-3 χρόνια τώρα!!! Από Ζάρα ω ναι ούτε καν παπούτσια δεν παίρνω αφού με ξέρω τα κατάστρεφω όλα σε χρόνο DT!!!!

      Διαγραφή
  9. Λατρεύω λεοπάρ, υπέροχη επιλογή και σε καλή τιμή! Με γεια Μαχούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Merci cherie!!! Να δω πότε θα τη βάλω που την έχω καμαρωτή καμαρωτή και τη χαζεύω χιχι

      Διαγραφή
  10. Τις λατρεύω. Έχεις βραβείο από μένα με αγάπη
    http://nickypan.blogspot.gr/2013/11/1-liebster-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Νίκυ!!!! Θα το δω λίαν συντόμως!!!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Είναι η άτιμη! Ξεχωριστή! Βάζεις την τσάντα και αλλάζει όλο το ντύσιμο χιχι

      Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι!

      Διαγραφή
  12. Ενταξει...Ποσο υπεροχη!!!!WOW!!!
    ομολογω πως ζηλεψα!!!
    καλοφορετη μεγεια σουυυυυ!!!!
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι!!!!

      'Εχει 20% πάντως αυτές τις μέρες στην Paul's Boutique αν σ' ενδιαφέρει!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. megia soy...mporo na po oti einai foberi...tin 8elo k ego k den mporo na thn bro poy8ena yin exo eroteyti....mprabo gia tin epilogi soy einai mia yperoxi tsanta k klebi oles ths entiposis....8a me boi8iseis na thn apoktiso k ego....????oxi ikonomika...xaxaxax...alla na tin broyme....an iparxi fisika.....k pali kaloriziki....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!!! Τη συγκεκριμένη θα τη βρεις είτε στο αγγλικό e-shop από όπου την πήρα εγώ πριν μήνες http://www.pauls-boutique.com/products/Darcy-tiger-skin-gold-.html αλλά χωρίς έκπτωση πλέον. Στο ελληνικό e-shop δεν έχει τύχει να τη δω. Κάποια μαγαζιά που ξέρω ότι την είχανε είναι http://www.mara-shoes-fashion.gr/collections/autumn-winter-2013-2014/bags-and-accessories/bags/aws2013-14-bags-paul-s-boutique#5829-DSC_0812 & το love boutique στο golden hall https://www.facebook.com/LoveBoutiqueGR. Σου εύχομαι να την βρεις σύντομα και σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...